Esi ieinteresēts?
ivars.jakovels@miltton.com
+371 28343072
MĒRĶIS
Paplašināt radiostacijas “SuperHits” atpazīstamību, pievēršot uzmanību un izraisot lielāko Latvijas pilsētu iedzīvotājus interesi, tādējādi sasniedzot jaunu auditoriju, kā arī veidot radiostacijas attiecības ar citiem Latvijas medijiem, nodrošinot augstu publicitātes aptveri.
IZAICINĀJUMI
Atrast jaunu perspektīvu un veidus, kā pievērst sabiedrības un plašsaziņas līdzekļu uzmanību komerciālai radiostacijai, kas ir citu mediju konkurents kā auditorijas, tā reklāmdevēju piesaistes ziņā.
MŪSU STRATĒĢIJA
Pozicionēt radiostaciju “SuperHits” kā sociāli atbildīgu zīmolu, kas rīkojas saskaņā ar iedzīvotāju gaidām socioloģiskā pētījuma rezultātu ietvaros. “SuperHits” ne tikai izklaidē, bet ar ekspertu un trešo personu palīdzību pievērš sabiedrības uzmanību psihoemocionālās labsajūtas nozīmei, kā arī sniedz padomus relaksācijai un mentālās veselības saglabāšanai. Rūpējoties par maksimāli plašas auditorijas sasniegšanu, kampaņas laikā tika uzrunāti ne vien tradicionālie mediji, bet arī plaši iesaistīti viedokļu vēstneši (influenceri) un komunikācijai izmantotas dažādu sociālo tīklu platformas.
SASNIEGTIE REZULTĀTI
Plašsaziņas līdzekļi izrādīja lielu interesi par konkrēto tēmu. Tika stiprināts “SuperHits” kā sociāli atbildīga, mūsdienīga un izklaidējoša zīmola tēls, kam rūp Latvijas iedzīvotāju psihoemocionālā labsajūta, kā arī ievērojami palielināts radiostacijas klausītāju loks.