Washington D.C.

Strategy and execution that showcases Nordic know-how in the U.S.

The boutique consultancy, Nordic West Office, was founded in 2017 to support Nordic companies’ strategy development and operational success in the United States.

Nordic West is a business consulting firm specialised in providing Nordic companies with market research, strategy development, geopolitical analysis, regulatory monitoring, stakeholder relations management, and communications support at a combination of quality and efficiency that is hard to beat.

The clients represent a wide range of industries with a heightened concentration on health technology, physical and cyber security, the Bio-Economy, defence, and consumer goods. The Nordic West team, with a presence on both coasts, takes pride in being the clients’ team on the ground and being able to serve in the Nordic languages.

For specifics, visit the U.S. page at www.nordicwestusa.com

Miltton News

Kā īstenot veiksmīgu krīzes komunikāciju?
Ikviena organizācija var saskarties ar iekšēju vai ārēju faktoru izraisītu krīzi, kas pieprasa atbilstošu komunikāciju, tāpēc viens no svarīgākajiem elementiem ir savlaicīgi izstrādātas krīzes komunikācijas vadlīnijas vai plāns. Lai gan krīzes komunikācijas plāna esamība negarantē, ka zīmolam netiks nodarīts nekāds kaitējums, tomēr tas būtiski samazina riskus un situācijas saasināšanās iespējamību, palīdz īstenot operatīvu un precīzu iekšējo un ārējo komunikāciju.
Pētījums: 75% Latvijas iedzīvotāju iepērkoties nav svarīgi, lai produkti būtu augu izcelsmes; 4% tas ir ļoti būtiski
Ikgadējam dabai draudzīgās ēšanas izaicinājumam “Neapēd zemeslodi” janvārī pievienojās vairāk nekā 13 000 Latvijas iedzīvotāju, apņemoties savā ikdienas ēdienkartē biežāk iekļaut veģetāras vai vegānas maltītes. Neraugoties uz kuplo dalībnieku skaitu, 75% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju norāda, ka, iegādājoties produktus, nepievērš uzmanību tam, vai tie ir vegāni vai augu izcelsmes.
60% Latvijas iedzīvotāju ir svarīga vietējo ražotāju atbalstīšana, sievietes savā izvēlē ir patriotiskākas
Vairāk nekā pusei (60%) Latvijas iedzīvotāju ir svarīga vietējo ražotāju atbalstīšana, no tiem 22% norāda, ka tas, vai produkts / pakalpojums ir vietējās izcelsmes, spēlē ļoti būtisku lomu, izdarot izvēli par labu vienam vai otram zīmolam. Tikai 8% respondentu atzīst, ka vietējās ražošanas atbalstīšana viņiem nav svarīga, liecina komunikācijas aģentūras “Miltton Latvia” veiktais pētījums par patērētāju paradumiem.
See more news