Pieredze
Pakalpojumi
Par mums
Jaunumi
Kontakti
Komanda
EN
FI
SE
EE
LV
Meklēt
Pakalpojumi
Interešu pārstāvniecība un lobēšana
Klātienes un tiešsaistes pasākumi
Korporatīvā sociālā atbildība un ilgtspēja
Krīzes komunikācija
Mārketinga komunikācija un atbalsts kampaņām
Mediju attiecības un mediju treniņi
Sociālo mediju komunikācija
Tēla veidošana un reputācijas vadība
Mēs esam radoša, dinamiska un drosmīga aģentūra, kas sniedz saviem klientiem atbalstu dažādu ideju realizēšanā, palīdzot sasniegt pārdrošākos mērķus
Interešu pārstāvniecība un lobēšana
Uzņēmuma darbību vai attīstību nereti var ietekmēt izmaiņas normatīvajos aktos, kā arī valdības lēmumi reģionālā, nacionālā vai Eiropas Savienības līmenī. Ieguvēji viennozīmīgi ir tie uzņēmumi un organizācijas, kas monitorē varas gaiteņos notiekošo un spēj panākt, ka viņu ieteikumi vai idejas tiek sadzirdēti
Klātienes un tiešsaistes pasākumi
Balstoties uz plašo pieredzi, organizējam jebkura izmēra mārketinga un sabiedrisko attiecību pasākumus, kas palīdzēs īstenot jūsu vīziju un sasniegt izvirzītos mērķus
Korporatīvā sociālā atbildība un ilgtspēja
Aģentūras komandas pieredze ļauj ne tikai izstrādāt ieteikumus ilgtspējas un sociālās atbildības jautājumos dažādu nozaru klientiem, bet arī izmantot šos aspektus, lai sekmētu zīmola atpazīstamību un uzlabotu klienta reputāciju
Krīzes komunikācija
Komandas plašā pieredze krīzes komunikācijā ļauj operatīvi pielāgoties ārkārtas situācijām un termiņiem un piedāvāt klientiem atbilstošu rīcības plānu krīzes situācijā, lai negatīvās sekas reputācijai un tēlam būtu iespējami mazākas vai arī to nebūtu vispār
Mārketinga komunikācija un atbalsts kampaņām
Mūsdienu pasaulē uzņēmuma mērķu sasniegšanai aizvien biežāk izmanto integrēto mārketinga komunikāciju, jo tās pamatā ir sinerģija – sabalansēta un harmoniska dažādu mārketinga instrumentu izmantošana, kas ļauj sasniegt lielāku efektu, nekā izmantojot katru komunikācijas rīku atsevišķi
Mediju attiecības un mediju treniņi
Lai sagatavotais vēstījums par jūsu zīmolu sasniegtu pēc iespējas plašāku auditoriju, svarīgi zināt, kādus medijus, kā un kurā brīdī uzrunāt, kādu informāciju piedāvāt u.tml.
Sociālo mediju komunikācija
Zīmola popularizēšanā mūsdienās liela nozīme ir sociālajiem medijiem – tos var izmantot kā individuālus rīkus vai kā atbalstu publicitātei tradicionālajos medijos, ļaujot sasniegt ļoti konkrētas mērķauditorijas
Tēla veidošana un reputācijas vadība
Mūsdienās, kad dažādās jomās un nozarēs strauji aug konkurence, nereti tieši uzņēmuma, organizācijas vai individuālā pārstāvja tēlam ir izšķiroša nozīme. Tēla veidošana ir komplekss ilgtermiņa process, kura ietvaros nepieciešama gan rūpīga mērķauditorijas, gan konkurentu analīze
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti
Kontakti