Pieredze
Pakalpojumi
Par mums
Jaunumi
Kontakti
Komanda
EN
FI
SE
EE
LV
Meklēt
Jaunumi
Jaunumi, kas palīdz tev mūs labāk iepazīt
Jaunākās ziņas
Pētījums: 83 % Latvijas iedzīvotāju iepērkoties rūp produktu kvalitāte un ilgmūžība
“Miltton Latvia” veiktais pētījums par patērētāju paradumiem atklāj, ka ne vien Latvijas, bet arī Baltijas pircēji produktu kvalitāti un ilgmūžību vērtē ļoti augstu – 83 % aptaujāto Latvijā, 86 % Lietuvā un 90 % respondentu Igaunijā pirms preces pievienošanas saviem iepirkumu groziņiem šiem faktoriem pievērš īpašu uzmanību.
Kā īstenot veiksmīgu krīzes komunikāciju?
Ikviena organizācija var saskarties ar iekšēju vai ārēju faktoru izraisītu krīzi, kas pieprasa atbilstošu komunikāciju, tāpēc viens no svarīgākajiem elementiem ir savlaicīgi izstrādātas krīzes komunikācijas vadlīnijas vai plāns. Lai gan krīzes komunikācijas plāna esamība negarantē, ka zīmolam netiks nodarīts nekāds kaitējums, tomēr tas būtiski samazina riskus un situācijas saasināšanās iespējamību, palīdz īstenot operatīvu un precīzu iekšējo un ārējo komunikāciju.
Atlasīt pēc
Kategorijā
Viss
News
Pakalpojumi
Viss
Interešu pārstāvniecība un lobēšana
Klātienes un tiešsaistes pasākumi
Korporatīvā sociālā atbildība un ilgtspēja
Krīzes komunikācija
Mārketinga komunikācija un atbalsts kampaņām
Mediju attiecības un mediju treniņi
Sociālo mediju komunikācija
Tēla veidošana un reputācijas vadība
Pilsēta
Viss
Brisele
Helsinki
Riga
Stockholm
Tallinn
Washington D.C.
Lasīt vairāk
Nav rezultātu.
Mūsu dzinējspēks ir jēgpilnas pārmaiņas