Esi ieinteresēts?
marta.mackevica@miltton.com
+371 20393183
MĒRĶIS
Informējot par drošas braukšanas pamatprincipiem un tos ietekmējošajiem tehniskajiem faktoriem, atgādināt, ka ikviens autovadītājs var uzlabot ceļu satiksmes drošību un samazināt negadījumu skaitu.
IZAICINĀJUMI
Atrast jaunu perspektīvu un veidus, kā pievērst sabiedrības un plašsaziņas līdzekļu uzmanību labi zināmai, aktuālai problēmai, par kuru publiskajā telpā tiek daudz runāts, bet kurai tajā pašā laikā ir liels izaugsmes potenciāls.
MŪSU STRATĒĢIJA
Ar pašu autovadītāju piemēru un ieradumu analīzi (sadarbībā ar pētījumu centru), uzskatāmi informēt sabiedrību, par to, kādi ieradumi nav savienojami ar drošu un atbildīgu braukšanu, papildinot datus ar vērtīgiem ieteikumiem no ekspertiem. Indekss sniedza iespēju salīdzināt un analizēt autovadītāju paradumus dažādās vecuma grupās, reģionālajā u.c. griezumos.
SASNIEGTIE REZULTĀTI
Plašsaziņas līdzekļi izrādīja lielu interesi par konkrēto tēmu – pētījuma dati un zīmola pieminējums bija visos lielākajos ziņu portālos Latvijā. Tika stiprināts “GO” un “Drošas braukšanas skolas” kā sociāli atbildīgu zīmolu tēls, kas rūpējas par satiksmes drošību un atbildīgu alkohola lietošanu.