Esi ieinteresēts?
signe.sene@miltton.com
+371 26612153
Mērķis
Saprotamā un saistošā veidā skaidrot infarkta savlaicīgas atpazīšanas nozīmi un pazīmes – kā atpazīt simptomus, kuru gadījumā nekavējoties jāizsauc neatliekamā medicīniskā palīdzība, kā arī skaidrot infarkta profilaksi.
Izaicinājumi
Atrast radošu un uzrunājošu veidu, kā runāt par miokarda infarkta simptomu atpazīšanu – tēmu, kurai regulāri tiek veltītas informatīvās kampaņas.
Mūsu stratēģija
Izstrādājot komunikācijas kampaņu un radošo konceptu, par pamatu tika ņemts cilvēku ieradums sevi mierināt un, sajūtot kādas sāpes vai problēmas, izlikties, ka viss pāries un satraukties nevajag. Kampaņa aicināja pārstāt ignorēt pirmos simptomus un laicīgi meklēt palīdzību, lai izvairītos no lielākām problēmām. Komunikācijā tika izmantoti dažādi rīki – mediju attiecības, reklāmas klipa sagatavošana, reklāmas materiālu izvietošana, informatīvu video izveide, socioloģiskās aptaujas īstenošana un citas aktivitātes.
Rezultāti
Tika nodrošināta plaša publicitāte medijos un aktīva komunikācija sociālajos tīklos. Plānotie reklāmas un komunikācijas rezultāti tika sasniegti un pārsniegti. Turklāt sagatavoti materiāli, ko iespējams izmantot arī pēc kampaņas beigām.