Slimību profilakses un kontroles centra sabiedrības informēšanas kampaņa “Klausi sirdi!”

Mērķis

Saprotamā un saistošā veidā skaidrot infarkta savlaicīgas atpazīšanas nozīmi un pazīmes – kā atpazīt simptomus, kuru gadījumā nekavējoties jāizsauc neatliekamā medicīniskā palīdzība, kā arī skaidrot infarkta profilaksi.

Izaicinājumi

Atrast radošu un uzrunājošu veidu, kā runāt par miokarda infarkta simptomu atpazīšanu – tēmu, kurai regulāri tiek veltītas informatīvās kampaņas.

Mūsu stratēģija

Izstrādājot komunikācijas kampaņu un radošo konceptu, par pamatu tika ņemts cilvēku ieradums sevi mierināt un, sajūtot kādas sāpes vai problēmas, izlikties, ka viss pāries un satraukties nevajag. Kampaņa aicināja pārstāt ignorēt pirmos simptomus un laicīgi meklēt palīdzību, lai izvairītos no lielākām problēmām. Komunikācijā tika izmantoti dažādi rīki – mediju attiecības, reklāmas klipa sagatavošana, reklāmas materiālu izvietošana, informatīvu video izveide, socioloģiskās aptaujas īstenošana un citas aktivitātes.

Rezultāti

Tika nodrošināta plaša publicitāte medijos un aktīva komunikācija sociālajos tīklos. Plānotie reklāmas un komunikācijas rezultāti tika sasniegti un pārsniegti. Turklāt sagatavoti materiāli, ko iespējams izmantot arī pēc kampaņas beigām.

Esi ieinteresēts?

Signe Sēne
signe.sene@miltton.com
+371 26612153