Esi ieinteresēts?
krista.vitola@miltton.com
+371 26588955
Mērķis:
Veicināt Tallinas muzeja “Fotografiska” atpazīstamību Latvijas sabiedrībā, sniedzot skaidru priekšstatu par muzeja ekspozīcijām un citām aktivitātēm, kas tiek piedāvātas. Iepazīstināt ar fotogrāfijas mākslu un kultūru, kā arī izsmalcinātu virtuvi, kas pieejama “Fotografiska” muzeja sestajā stāvā, kur atrodas ar Michelin zaļo zvaigzni apbalvotais restorāns.
Stratēģija:
Muzejs “Fotografiska”, piedāvājot ekskluzīvas fotogrāfiju izstādes, dažādus kultūras un mākslas pasākumus, saskaras ar izaicinājumiem nodrošināt, ka tā informācija tiek pieejama plašai auditorijai. Lai sasniegtu vēlamo, tika izmantoti dažādi komunikācijas kanāli, ieskaitot mediju attiecības, preses braucienus un publicitātes materiālu izstrādi (preses relīzes un ekspertu raksti). Šāda pieeja sniedza iespēju daudzpusīgi runāt par muzeja ekspozīcijām un aktivitātēm, pielāgojot informāciju auditorijai ērtākajā veidā. Turklāt nozares eksperti tika aktīvi iesaistīti, lai sniegtu konkrētus piemērus un padziļinātu izpratni par fotogrāfijas mākslas aspektiem.
Rezultāti:
Muzeja “Fotografiska” komunikācija ir guvusi ievērojamu publicitāti interneta un drukātajos medijos. Preses braucienu organizēšana ir ļāvusi sasniegt un pat pārsniegt sākotnējos mērķus, liecinot par veiksmīgu komunikācijas stratēģiju, kas veicinājusi plašāku sabiedrības izpratni par Tallinas muzeju “Fotografiska” un fotogrāfijas mākslu kopumā.