“Miltton Latvia” projekti izvirzīti “Mi:t&links” finālā

Divi “Miltton Latvia” projekti izvirzīti Baltijas komunikācijas balvas “Mi:t&links” 2022. gada finālam. “Miltton Latvia” komandas īstenotās kampaņas iekļautas finālistu lokā kategorijās “Starptautiskā komunikācija” un “Pasākumu PR”.

Viens no projektiem, kas sīvā konkurencē iekļuva Baltijas komunikācijas balvas finālā, ir radio SuperHits kampaņa “Atver SuperHits Seifu!”. Kampaņas ievaros astoņu nedēļu garumā ikvienam bija iespēja piedalīties seifa atvēršanas pasākumos lielākajās Latvijas pilsētās un laimēt naudas balvu no 1’000 līdz 4’000 EUR. “Atver SuperHits Seifu!” mērķis bija pievērst mērķauditorijas uzmanību “SuperHits” kā pievilcīgam un inovatīvam radio, kā arī sasniegt jaunus klausītājus.

Kampaņas rezultātā mērķa reģionos ir palielinājusies SuperHits EHR auditorija – Zemgalē tā pieauga par 30,6%, Kurzemē par 28,4%, bet Vidzemē par 8%. Kopējais SuperHits auditorijas pieaugums Latvijā bija 7,9%. Vairāk ar kampaņas laikā izvirzītajiem mērķiem, stratēģiju un sasniegtajiem rezultātiem, uzzini te.

Savukārt otrs projekts, kas izvirzīts pirmajā četriniekā kategorijā “Starptautiskā komunikācija”, ir Igaunijas okupācijas un brīvības muzeja “Vabamu” popularizēšana, ko “Miltton Latvia” komanda realizēja ciešā sadarbībā ar partneriem Lietuvā un Igaunijā. Kampaņas mērķis bija veicināt cilvēku interesi un mainīt negatīvos priekšstatus par okupācijas muzeju kā nepiemērotu vietu bērniem. Lai sasniegtu klienta izvirzītos mērķus, kampaņā tika iesaistīti tautā iemīļoti un atpazīstami cilvēki, izveidoti audiogidi un video materiāli latviešu un lietuviešu valodās, rakstītas publikācijas, kā arī organizēta komunikācija sociālajos medijos.

Kampaņa izraisīja rezonansi medijos, kā rezultātā tika sasniegta plaša publicitāte nacionāla līmeņa medijos Latvijā un Lietuvā. Tāpat tika novērota augsta aktivitāte sociālajos medijos – ar influenceru palīdzību tika sasniegti vairāki desmiti tūkstoši cilvēku, gan influenceru sociālo tīklu kontos, gan muzeja Facebook lapā. Tāpat tika parādīts, ka stāstus par okupāciju un deportācijām var izstāstīt arī bērniem piemērotā veidā, uzsverot pozitīvo aspektu – Baltijā iegūto brīvību un neatkarību.

““Miltton Latvia” pieredzes bagāžā ir vairāki izcili projekti un kampaņas. Roku rokā ar klientiem un mūsu partneriem esam ne tikai sasnieguši vairākus ambiciozus mērķus, bet arī radījuši sociālo pienesumu. Esam priecīgi, ka kopīgi paveikto ir spējuši novērtēt ne tikai mūsu klienti, bet arī Baltijas komunikācijas balvas žūrija,” komentē “Miltton Latvia” valdes priekšsēdētājs Viesturs Deksnis.

“Mi:t&links” ir viens no nozīmīgākajiem komunikācijas nozares pasākumiem Baltijas reģionā, kur ik gadu ar saviem izcilākajiem projektiem startē sabiedrisko attiecību un komunikācijas aģentūras no Baltijas un citām Eiropas valstīm.

Iesniegtos darbus vērtē 20 žūrijas locekļi – savas nozares eksperti, kas pārstāv uzņēmējdarbību, valsts pārvaldi, akadēmisko vidi, radošās industrijas un nevalstiskās organizācijas. Žūrijas sastāvā ir pieci cilvēki no Latvijas, pieci no Igaunijas, pieci no Lietuvas un pieci starptautiski eksperti.