Vadošais Ziemeļvalstu biznesa konsultāciju uzņēmums “Miltton” izveido aģentūru Latvijā

Komunikācijas, sabiedrisko attiecību un interešu pārstāvniecības nozarei Latvijā pievienojies jauns spēlētājs – Somijā bāzētā starptautiskā uzņēmuma “Miltton” pārstāvniecība Latvijā – SIA “Miltton Latvia”. Jaunā aģentūra piedāvās plašu pakalpojumu klāstu, turklāt īstenos Baltijas līmeņa biznesa modeli un cieši sadarbosies ar Ziemeļvalstīm.

“Miltton Latvia” piedāvās ne tikai sabiedrisko attiecību un komunikācijas pakalpojumus, bet arī interešu pārstāvniecību un lobēšanu. Pakalpojumu lokā būs viss biznesa atbalstam – reputācijas vadība, mediju attiecības, klātienes un tiešsaistes pasākumu organizēšana, krīzes komunikācija, korporatīvā sociālā atbildība, ilgtspēja un sociālās kampaņas, mārketinga pakalpojumi (t.sk. sociālo mediju mārketings), kā arī pārmaiņu vadība. Kompānija piedāvās plašu pakalpojumu klāstu uzņēmumiem, kas vēlas uzsākt darbību Latvijas vai Baltijas tirgū, sākot no tirgus izpētes un konkurentu analīzes līdz tēla veidošanai un mediju attiecībām.

“Uzņēmuma klātbūtne Baltijā jeb jaunajās Ziemeļvalstīs, kā mēs, “Miltton Group” tās devējam, ir pašsaprotama. Mūsu mērķis ir būt uzticamam partnerim saviem klientiem visos Baltijas jūras krastos,” uzsver “Miltton Group” izpilddirektors Matiass Jarnstroms (Mathias Järnström).

SIA “Miltton Latvia” vadīs pieredzējis komunikācijas nozares eksperts Viesturs Deksnis, kurš ieņems valdes priekšsēdētāja un izpilddirektora amatu. “Mūsu pieeja apvienos starptautisku pieredzi, skatījumu un plānošanu ar lokālajiem aspektiem un zināšanām par tirgus specifiku. Baltijas valstis ir nepieciešams uzlūkot kā vienotu tirgu, paturot prātā katras valsts atšķirības. Cieša sadarbība un katras valsts unikalitātes atzīšana ir panākumu atslēga,” norāda V. Deksnis.

Ar mātes kompāniju Igaunijā un spēcīgiem partneriem Lietuvā “Miltton Latvia” komandas kodolu veidos nozares profesionāļi, kuri guvuši plašu pieredzi starptautiskos un nacionālos projektos. Lai gan uzņēmums dibināts nesen, tā klientu lokā jau ir tādi plaši pazīstami zīmoli kā “Radio SuperHits” (daļa no “EHR mediju grupa”), “Aldaris” (daļa no “Carlsberg Group”), “Hepsor” u.c.

“Uzņēmumā ”Miltton New Nordics”, kas atrodas Igaunijā, šobrīd strādā vairāk nekā 50 darbinieku, piedāvājot dažādus pakalpojumus – sākot no pārmaiņu vadības un sabiedriskajām attiecībām līdz digitālajam mārketingam un pasākumiem. Tas, ka mūsu ģeogrāfiskais darbības lauks paplašinās, ir loģisks nākamais solis. Daudzi mūsu klienti strādā gan Ziemeļvalstīs, gan Baltijas valstīs un viņiem ir izdevīgi, ja partneris spēj redzēt un atbalstīt viņu biznesu kopumā,” stāsta Annika Arras, “Miltton New Nordics” izpilddirektore.

“Miltton Group” misija ir būt uzticamam padomdevējam gan uzņēmumiem vietējos tirgos, gan starptautiskajām organizācijām. Zīmola pārstāvniecības mērķis Latvjā ir tuvāko trīs līdz piecu gadu laikā kļūt par vienu no vadošajām komunikācijas aģentūrām nozarē.

2001. gadā dibinātā “Miltton Group” ir kļuvusi par vadošo Ziemeļvalstu padomdevēju komunikācijas, vadības, mārketinga, analītikas un interešu pārstāvniecības jomā. Tajā strādā vairāk nekā 350 profesionāļu no pārstāvniecībām Somijā, Zviedrijā, Igaunijā, Beļģijā, ASV un tagad arī Latvijā. Kompānijai ir spēcīgi partneri vairākos citos tirgos, tostarp Lietuvā un Krievijā. “Miltton Group” apgrozījums 2020. gadā bija 33 miljoni eiro.